piątek, 21 września 2018

Zbyt powolny rozwój witryn -Drzwi Gdańsk

Obserwuje że gdzieś chyba popełniłem błąd bo witryna rekomendująca drzwi w Gdańsku nie bardzo garnie się by się pojawiać w wynikach wyszukiwania i trochę mnie to martwi. Tak wiem że ta witryna ma bardzo krótki czas życia i jeszcze nie mam powodów by się tym zbytnio przemować jednak miło było by każda witryna którą zajmuje się choćby dwa tygodnie natychmiast była widoczna w sieci wyszukiwania i jednocześnie była odwiedzań przez setki zainteresowanych osób. Jestem pewien że będzie taki czas kiedy mocno będę mógł proces marketingowego pozycjonowania przyspieszyć jednak na dziś wydaje się że wszystko przedemną.

brama barandenburska, zwycięstwo które czeka na wytrwałych 

Tak czy inaczej moje działania internetowe są bardzo efektywne jak do tej pory i uważam że mogę jeszcze zwiększyć moję efektywność dzięki czemu będę mógł zwiększać mój rynek.

Jeśli czytasz te słowa to serdecznie zapraszam do kontaktu z Marketingowcem Internetowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj, to miło że odwiedziłeś ten blog. Będzie jeszcze ciekawiej jeśli postawisz kursor w okienku i zaczniesz komentować dokonania czy kierunek rozwoju tego co przeczytałeś. Możesz sobie również pozwolić na krytykę, dlaczego nie, jesteśmy ludzmi lubimy wyrażać opinię. Miło będzie jeśli będzie to opinia konstruktywna, no wiesz o czym myślę :D ;-)