Jeśli korzystasz z usług firmy
marketingowej, która generuje ruch na Twojej stronie musisz
pamiętać o tym, że najlepsze są te agencje z którymi możesz
negocjować warunki współpracy a nie takie które narzucają swoje
wytyczne.
Prezentujemy oznaczenia metod
rozliczenia się za kampanię reklamową,
CPM- Reklama płatna za 1tyś odsłon.
Np bannery reklamowe.
CPC- Płatna za kliknięcie, np. Google
AdWords zdecydowanie jedna z najkorzystniejszych form
CPA- Opłata za określoną akcję
wykonaną przez użytkownika
CPL- Opłata za pozyskanie danych
użytkownika
CPS- Opłata za dokonanie zakupu przez
użytkownika.
Większość agencji wymaga opłaty
abonamentowej za reklamę, jeśli planujemy tworzyć kampanie sami
wtedy musimy się liczyć z tym iż bez doświadczenia marketingowego
raczej nie podbijemy internetu. W przypadku przeznaczania zbyt
niskiego budżetu na działania reklamowe musimy liczyć się z tym
iż zasięg naszej kampanii nie pociągnie za sobą sprzedaży. W
celu obliczenia współczynnika ROI (zwrot z reklamy) można
wykorzystać do tego celu specjalne oprogramowania. Musimy mieć
odpowiednie dane, które wpisujemy do programu i to pozwala nam
obliczyć zwrot z nakładów na reklamę.
Jeśli szukasz profesjonalnej kampanii
reklamowej zapraszam Ciebie na stronę www.europolnexis.com.pl
To nowoczesne podejście do prowadzenia działań reklamowych,
socjal marketing, kampanie Google oraz FanPage na Facebooku. Możesz
również zamówić tam w pełni profesjonalną stronę internetową,
sklep internetowy, czy też portal.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Witaj, to miło że odwiedziłeś ten blog. Będzie jeszcze ciekawiej jeśli postawisz kursor w okienku i zaczniesz komentować dokonania czy kierunek rozwoju tego co przeczytałeś. Możesz sobie również pozwolić na krytykę, dlaczego nie, jesteśmy ludzmi lubimy wyrażać opinię. Miło będzie jeśli będzie to opinia konstruktywna, no wiesz o czym myślę :D ;-)